Pages

lördag 18 december 2010

Mini Julafton som var i söndags (försenat inlägg)

Då har man fixat bilder på det man fick i julklapp i söndags.

Min syster och systerdotter, har varit och hälsat på och då hade vi bestämt att vi skulle ha mini julafton hos mormor och äta god julmat, och sen ge varandra julklappar.

Det var en mysig och trevlig dag och mätta magar blev det, sen många goda skratt och nya minnen.

Jag fick böcker av min syster och hennes familj. Ett engelska lexion, Pasta bok, bättre själv känsla 2 st böcker om det. Så det blev jag jätte glad över:).





Av brosan fick jag bomulls makeup tops, topsar 2st paket, 2st näsdukspaket och sen en bok med Anna Jansson. Så min brosa var lite ironisk att köpa en bok med en författare som har samma namn som jag har, är ju lite coolt. Sen näsdukar och det andra använder jag ju jämt.





Så tack ska ni ha för julklapparna:).
Den riktiga julen blir nog hemma i lugnet med mina föräldrar och sen juldagen skulle vi visst på vanlig mat hos mormor.
Så det var en underbar dag och att minnas.
Hoppas ni gillar nya mallen på bloggen, sen snöar det lite här på bloggen med och fler inlägg blir det nu när man har lov.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Sample Text

 
Blogger Templates