Pages

lördag 4 december 2010

Det är kallt!

Bäst att jag skriver, och hänt mycket på senaste tiden.

Jag har blivit singel och mått piss ändå var det ett gemensamt beslut att göra slut. Men känts konstigt, ensamt och tomt.

Sen ska visst csn och jag bråka igen, så mina studier till våren ligger i fara:(.

Men lite ljusa ögonblick, är att det snart är jul och att jag har verkligen börjat min utredning om allergier och sånt, så det känns skönt:).


Sen så fattar jag inte hur kallt det är, ibland kan jag knappt andas när jag ska till bussen/tåget i denna kyla. Man fryser inne också i mellan åt.

Jag bett min syster att handla på Make up Store, en sminkborste och sen något mer:). Vad gör man, när man vill ha speciella saker från sitt favorit märke när man bor i en håla.

idag har man städat lite och åkt på flera juldukar och pynt hos mig, sen så jag städat på mitt bort i vardagsrummet, som alltid blir stökigt:P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Sample Text

 
Blogger Templates