Pages

tisdag 21 december 2010

Lite nytt som man köpt från Make Up Store:)

Usch det är kallt ute idag och som tur är så har man lov och håller sig inne, så mycket som möjligt.

Idag handlar det om smink och skönhet, som vanligt hehe.

Jag frågade ju syrran, om hon kunde gå till Make up store och köpa lite till mig, innan hon åkte hit sist på julfirande.

Vad glad man blev när hon hade hitta det jag ville ha och det var inslaget i två vita kartonger med vitt band med en falsk diamant på, men var ursnyggt och det verkade syrran också tycka för hon ville ha det inslaget:).








Jag ville ha en Eye Dust och det blev färgen Morning Breeze, så nöjd med det och tyckte färgen passar mig bra och inte så skrikig färg, som jag brukar ha på ögonlocken:P.


Sen det andra jag ville ha var en bra rouge borste och som hade bra kvalite och bra form, men har inte provat den en.

För jag använder upp lite äldre rouger som jag har, och jag tänkte börja med de nya sen, så använder min gamla borste ett tag till. Men den nya rouge borsten från Make up store heter Rough Brush Angel 367.


Jag har in sett att det är bra med bra borstar när man sminkar sig.


Men ska fortsätta att använda mitt äldre smink, som nästan är gammalt och kan vara gammalt med, men kollat upp produkterna noga innan jag använder dom och är torra produkter, så de håller längre en kräm produkter.


Nu ska man snart se på Julkalendern på tv och jag tycker den är den bästa på länge, men den slår inte min favorit från 1994 och den heter Håll huvet kallt.


Men det får räcka för idag och ska försöka vara lika duktig med skrivande som jag varit nu.


Ha en bra kväll mina läsare:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Sample Text

 
Blogger Templates