Pages

söndag 12 december 2010

Gott och blandat:)

Då är det söndag igen och en vecka kvar i plugget innan man får lov:) Ska blir skönt som tusan.

Jag har köpt lite nya saker och billigare som sagt "budget saker", så köpte en mineral foundation och en större borste till den " Kabuki", för den som man fick på köpet var för liten.



Så var vi på second hand i grannbyn och hittade lite billiga fynd:). Fast nu får jag inte köpa mer detta år om det inte är något super viktigt, för redan köpt tights de är ett par grå och tunna, men kanske sätter in en bild senare:).


Denna Ursnygga jacka/ eller korta topp, och den kostade cirka 85kr och kändes som ett fynd och den är silver/grå. Fast vet inte redigt vad jag ska matcha den med för andra kläder jag har, men det ordnar sig.



Blev också ett röd/svart randigt linne och den kostade mellan 30-40kr och den satt jätte bra, så tänkte kasta mitt gamla trasiga linne. Jag har ju börjat använda jeansleggings, så kan ha lite mer t-shirt och linne. Så är nöjd med mina köp:).




sist blev det denna och den kostade ungefär som linnet gjorde, men snöret fattades i luvan. Fast bryr mig inte om det för gillar den ändå och den passar mig perfekt.

Sen så måste jag lägga in i linneduken som jag vann på lotteriet på första advent:).


Så nu kanske man borde dra sig till sängen, för i morgon blir det nog lite stressigt och ett läkarbesök.
Kommer ett inlägg om någon dag med, familjens julafton hos mormor som var idag och vad jag fick i julklappar:). Men blir att fira på julafton och mer julklappar då hoppas jag.
Ps. Bloggen är under ombyggnad av min kompis och den kommer kanske se lite roliga ut ibland, men jag skriver ändå när jag får tid och lust.
Godnatt mina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Sample Text

 
Blogger Templates