Pages

söndag 19 december 2010

Gårdagens julgodis bak:)

Igår fixade jag Ishoklad och Polkakola, det blev underbart gott och perfekt, Polkakolan är nästan slut.
Ishokladen, blev med mörk och vitchoklad:). Sen hade jag i krossad mandlar och krossad polkagrisar i några stycken och sen en normal med bara mörkcholad. Så är nöjd och gillar att prova med nya saker i dom och blev mycket spill utanför hehe.



Nu undrar kanske ni vad Polkakola är för något, det är något jag hittade i en tidning. Det är kola med krossad polkagrisar över kolan och den blev super god, och min morsa har nästan ätit upp allt hehe, så jag skulle göra en kola omgång till. Kolan skulle koka i 25 minuter, var perfekt för då hann man städa upp efter sig.



Jag säger bara mums och åter mums!
Idag söndag
Så har man kollat på film och slappat helt totalt. Man måste ha såna dagar med och börjat med nya mediciner så är lite trött och stel i min kropp.
Blir rätt lugnt nu innan julafton och hoppas jag orkar städa lite på övervåningen, för jag är lite allergisk mot kvalster, så borde städa mer en vad jag redan gör, men städa är så trist tycker jag och sen för jag nyser dubbelt så mycket av dammet:P.
Men nu ska man väl fortsätta och ha lite ont i ryggen, sen fortsätta se handbolls finalen.
Kramar och ha en bra kväll:).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Sample Text

 
Blogger Templates