Pages

torsdag 23 december 2010

Idag är det inte en vanlig dag utan dagen innan julafton



Ska börja med att skriva att jag är jätte trött, för jag fick gå upp tidigt för att julhandla mat och sånt.

Men allt gick bra och det var massor av folk där i Gamleby som byn heter, och sen så träffade jag en gamla skolkamrat som jag snackade lite med.



Sen har man klätt granen och nu tar man bara det lugnt.

För ett tag sen fick man reda på att vi var bjudna på julmiddag hos min moster och hennes familj och det kommer säkert bli jätte trevligt:),och sen så skulle mormor dit med.

Så julmaten hemma får kanske vänta tills annandagen, eftersom vi är bjudna till mormor på juldagen.
fast jag har lagt fram en mörkrosa klänning, som är köpt på loppis och sen svarta strumpbyxor till julafton och tror det blir perfekt nu när man är bortbjuden:).
Annars sitter jag just nu i skrivandes stund och fundera om hur min sminkning ska vara i morgon.
Sen funderar jag på att det kommer bli många inlägg från mig nu och speciellt om nu tomten kommer med något så kommer jag lägga in bilder på det och sen det jag fick igår från en kompis och hennes dotter.
Men bästa att sluta och skriva, så man får slappa vidare:).
God Jul nu på er och ha en trevlig högtidshelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Sample Text

 
Blogger Templates