Pages

onsdag 22 december 2010

Går mot ljusare tider

Det känns som det går mot ljusare tider iallfall för mig och känner mig starkare både psykiskt och med min kropp.

Jag kollat som en tok på csns hemsida och på mina sidor, och om jag får det beviljat eller ej, och med stor lycka så kollade jag på om studieförsäkran och där står det att jag ska lämna en och att jag fått beviljat:), men hoppar inte högt förens jag fått det på papper och verkligen ser att det är sant.

Så det känns som det går mot ljusare tider och ska ge allt med mina studier, och jag blev kallad att jag var dum i huvudet i så många år.

Men idag har alla de idioterna som sa det fått stora bevis på den där blyga tjejen, som snart har lyckas med det jag alltid där inne har vetat och glöm aldrig att jag har vetat att jag kan mycket mer en vad jag har visat.

En tjej som jag skulle inte ha fått godkänd i både svenska och samhällskunskap på högstadienivå, om det hade varit så som de sa och jag ångra att jag inte gjorde utredningen tidigare, så hade jag varit längre nu en vad jag är.

Men hoppas folk som känner mig är stolta över mig och vad jag har kämpat med så länge, ändå att mitt psyke och sånt kan vara lite jobbigt ibland.

Så läsare ge aldrig upp hoppet om er och era nära och kära.

Men ha en bra dag läsare, för nu ska jag snart till en av mina bästa vänner och byta julklappar och ha det trevligt ni som läser detta.

Kram på er!

Ps. Jag orkar inte alltid rätta mina stav fel hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Sample Text

 
Blogger Templates