Pages

söndag 7 mars 2010

skär av näsan!



Blir galen på min näsa, jag tror den har ett helt eget liv.


En blandning av förkylning,astma och allergier, är inget kul.


Målade naglarna nyss och som sagt, vad händer, jo nyser och näsan rinner som aldrig förr.


Fast tror jag har sår i näsan, för kommer lite blod ibland men skitsamma.


Så denna vecka har inte varit kul och längtar tills lite värme kommer, så jag hinner bli frisk innan pollen kommer. För vill gärna vara lite pigg ett tag vore ju snällt, inte mot mig men näsan.



Igår, shoppa jag en persikafärgad klänning till min syster dotters namnfest:). Klänningen var fin men känns som, jag kommer från Madickens tid.



Annars är jag kär och lycklig <3,>

Imorn är det skola och matte "suck" hatar matte.


Äsch vet inte vad jag ska skriva, har ingen fantasi eller lust att skriva mer.

Godnatt mina läsare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Sample Text

 
Blogger Templates