Pages

onsdag 17 mars 2010

Miss halkexpert!

Det här och mina dåliga karma.

Idag är jag faktiskt Miss halkexpert, halka två gånger i samma jävla backe ner till stationen idag.

Först halka ja uppe i backen, pinsamt värre och som tur såg säkert ingen detta hihi.

Har haft ont i mitt vänstra ben ett tag, eftersom jag har streckt det på något bra sett i början av veckan.

Men som sagt, Så då halka jag och la mig så klart på vänstra benet och försökte ta imot med armen. Smart "not".

Sen längre ner i backen övade jag på att fria, satt mig ner på knäna i stället. Så ondare har man och två säkert kommande mega blåmärken på låren.

Som har säkert tappat min tur, till någon mer behövande.

Men inga brytna ben eller annat, så lite tur har jag iallfall hihi.

Idag e det onsdag och jag börjar sakta men säkert bli mer och, mer nervös för inkommande händelser i mitt liv:).

Men gör mig ändå glad och överlycklig, så mycket att jag inte har matlust eller att jag har massa energi som kommer från en viss källa:D


Så det får avsluta detta inlägg, men för fan ta det lugnt, när ni går!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Sample Text

 
Blogger Templates