Pages

söndag 14 mars 2010

Ännu en vecka har gått!


En vecka har gått med massor att göra.

Min syster och systerdotter Neila, kom från Göteborg i tisdags:).

Blev mycket mys och lek, hon är jätte söt och, man märker hur mycket mer hon kan för varje gång vi träffas, så moster är en stolt moster:)
Nästan hela veckan så fick jag, ligga i soffan i stora vardagsrummet, men gjorde mig inget.

Bakning blev det mycket av och,vi har hela kylskåpet fullt med kakor hihi.

Som sagt, Vi bakade till Neilas namnfest, som var igår på lördagen.

Det var jätte trevligt med ca. 40st personer. Det blev jätte lyckat och vi städade, förfullt eftersom det var melodifestivalen efter.

Annars denna vecka har, jag haft lite ont i halsen på vänstra sidan, som alltid blir surig på mig.

Men glad som en lärka ändå.:) Denna vecka som kommer, Så händer det mycket spännade saker och en underbar sak:).

Nu har man fått reda på kvalet i hockey, och man är rätt nöjd faktiskt. Men ändå så går inte Leksand if, upp till elitserien. Men kanske har fel vem vet?

Så bäst att göra något viktigare än bloggen.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Sample Text

 
Blogger Templates