Pages

lördag 27 mars 2010

Blev en våffeldag på lördagen istället!


Idag är det lördag igen, förra lördagen. Var den bästa myshelg med min pojkvän och jag lärade känna min älskade lite mer. Kändes underbart ,och jag ska till han på påsklovet och fler underbara helger ska det bli.
Om man håller sig frisk till påsklovet. För en annan är typ sjuk hela tiden, och nu är pollen på väg med storm steg nästan så jag flyr utomlands i år.

Denna lördagen är det våffeldagen för mig, orkade inte fixa det i torsdags, så blir idag i stället:). Men får köpa en större förpakning för 8st räcker inte länge.

Vet inte vad jag ska skriva, har så mycket att jag inte vet vart man ska börja.

Så avslutar här, och jag ser på svensson svensson det är så grymt kul ändå efter alla gånger man har sett det:).

Ha en bra dag lördag:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Sample Text

 
Blogger Templates