Pages

onsdag 14 april 2010

Min vecka på västkusten:) Del 2

Onsdagens efter middag den veckan, så skulle min älskling komma:) vi skulle göra massa roliga saker o som nykära par gör.

Blev först en tripp på nordstan, som jag hade bestämt och jag skulle ju bara handla på Make up Store. Blev en ögonprimer och en rouge:) blev nöjd som tusan och mer ska det bli därifrån när plånboken går med på det.


sen blev det en romantiskt färd med spårvagnen genom götet, vi åkte runt lite här och var.
Jag satt mest och kollade på folk hihi. Vi kom sen fram till bion och vi hade redan planerat vilken film vi skulle se innan, och det fanns många biljetter kvar. Så vi var bara glada och lyckliga.
Filmen var jätte bra och blev lite skratt från min sida.

Sen åkte vi till ett ställe som min älskling, hade bott en gång i tiden och åt pizza:) Vi bestämde oss att efter den romantiska resturang besöket, för att åka till min syster för att ej missa Andra avenyn:).

Blev en underbar onsdag med pussar och gulliga fniss.
Blir många inlägg idag, så många bilder så blir en del 3 också om dagarna hemma hos älskling:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Sample Text

 
Blogger Templates