Pages

söndag 18 april 2010

Halsmandlar stora som ett hus:(

Sitter man här med dumma halsmandlar och har feber i mellanåt.

Ska fixa tid sen så man kan ta bort dom där två monstren i halsen. Har ju haft problem med dom flera gånger i livet, så kanske tags att säga adjö åt dom nu.

Veckan har ju inte varit så himla rolig för mig, men överlever detta också.

Tänk att jag snart fyller år och blir 22 år inte klokt vad tiden går fort. Kändes som jag var 15 år igår lixom.

Vet inte vad jag önskar mig till min födelsedag, men vill ha lite sällskap det är viktigaste för mig:)
Är bara fråga om vad jag önskar mig, skiver en kort önskelista:

Ghost Whisperer - Säsong 1 (6 disc)
Ghost Whisperer - Säsong 2 (6 disc)
House M.D. - Säsong 4 (4 disc)

Micro Shadows (Penny lane) Make up store
Micro Shadows (Butterfly) Make up store
Micro Shadows (aquarius) Make up store
Duschcream
Surtgodis
Orkide blomma
Gröna Anna (delar i servisen)
Hjärt formad bakform
Hello kitty saker
Armsklocka
Presentkort bio/åhlens

Lite av det jag önskar mig. men spelar ingenroll vad jag får vill bara ha sällskap:)

Så nu orkar man inte skriva mer, så nu slipper ni mig hihi.

Ha det bra mina läsare:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Sample Text

 
Blogger Templates