Pages

onsdag 14 april 2010

Min vecka på västkusten:) Del 3

Torsdags morgonen åkte jag hem till min älskling:) nyfiken och nervös var man, men visste att allt skulle gå så bra. Åkte en färja och hade nästan lust att hoppa i vattnet och bada hihi.





Tänkte inte berätta så mycket om de här dagarna, för vill gärna ha lite privatliv i mitt liv och hoppas ni förstår det. vi grillade bland annat och det var min första grillning för i år och hoppas verkligen på flera såna underbara kvällar. Kolla bara på utsikten, vilken underbar syn.



Men jag bodde hos älskling och hans bror, för dom bor ihop i en fin lägenhet med utsikt mot havet. Här en bild på Min älskling Mikael i sina coola mysbyxor<3.>


Jag träffade Mikaels bror och mamma, snacka om att jag var nervös. Dom var jätte trevliga och jag kände mig nästan lite som en tråkig och vanlig tjej. Sen får jag väl i framtiden träffa min älsklings bror i Kalmar med familj.

Här är en jätte god maträtt min älskling gör, tur att han gillar att laga mat:) Var underbara dagar och synd att veckan skulle gå så fort och nu är man tillbaks till vardagen igen tyvärr.
Finns mycket att berätta men orkar inte skriva allt här.

Snart ska jag sova så detta får räcka för denna gången:)
Kramar alla mina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Sample Text

 
Blogger Templates