Pages

måndag 15 december 2014

NARS Algorithm Bronzing Powder

Jag älskar produkter från Nars Cosmetics.

Detta är en palett med den populära Laguna Bronzing pudret och det med följer en liten Ita kabuki brush för att kunna lägga en perfekt contour och en perfekt naturlig glow.

Paletten heter Algorithm och tillhör Nars Holiday Collection 2014, och den är Limited Edition.

Älskar designen på själva utsidan som är vit med ett fint mönster. Denna drar inte till sig smuts som deras vanliga förpackningar gör och det är extra plus för det.

Har Laguna i min rouge palett sen förra årets Holiday Collection och jag älskar den paletten väldigt mycket. Det är fin bronzing färg som passar min ljusa hudton bra och den passar bra ihop med borsten som ingår i paletten.

Drömmen om att köpa Ita Kabuki borsten i fullstorlek får vänta, för den ligger ungefär på 600 kr och då duger denna i ett mini format bra.

Denna ligger ungefär att köpa för ca. 370 kr, men jag hade rabattkod så blev lite billigare och jag köpte den från HQHAIR. Com och är en brittiskt webbshop. Så man får tänka på att det är pund, men finns sidor där man kan räkna om pund till svenska kronor.

Sjukt nöjd med köpet och hade man råd, så hade jag köpt mer produkter från denna  Holiday Collection.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Sample Text

 
Blogger Templates