Pages

fredag 5 december 2014

Glossybox November 2014

Fick min Glossybox rätt sent och rätt jobbigt att vänta när man ser på Facebook vad andra får.

Månadens tema är "Christmas in Pink", men jag undrar var är det rosa i boxen?

I min box hittade jag det här:

L 'occitane: Shea Butter Hand Cream

En handkräm i en liten tub och tyvärr är det mandel i den, så den får komma till ett nytt hem.

Model Co More Brows Eyebrow Thickening Gel

fick denna i medium/dark, så färgen är perfekt för mig och glad jag fick rätt. Ska bli roligt att testa för fast i skugg träsket när det gäller ögonbryn.

Hot Makeup Grön gel glitter "Glitter Glam"

Älskar galna färger och tycker det var roligt med denna produkten och blir att pröva på naglarna. Men inte på ögonen.

Sumita Beauty Eye Shadow Pencil "champagne"

Jätte fin färg och inte hunnit testat denna och rätt trött på såna här produkter. 

Make Up Store  Gloss lips wand " Tulip"

Är ju inte en person som använder läpp produkter. Denna färgen är jätte fin korall med glitter i. Den känns mer som en färg för våren och sommaren. För kan se mig med den en fin vår dag.

Rätt så nöjd med månadens box och synd när man inte tål produkter, men då gör man andra glada.

Jag har också köpt julboxen och hoppas dem är grym.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Sample Text

 
Blogger Templates