Pages

torsdag 7 oktober 2010

1 års kalas och en hotellnatt

Helgen som var tillbringades i Göteborg:).

Resan gick med mina föräldrar och mormor. På fredagen var vi hos min syster ett tag och undertiden där, gick jag och mötte min älskling vid spårvagnen, efter det så åkte vi till stugan i Kviberg som vi hade hyrt över helgen. Jag och min älskling åkte på en tur i Göteborg och gick på Avenyn och vi gick till en krog, och pratade.

Lördagen blev det en liten tur på Kvibergs marknad innan Kalaset. Klockan gick och vi åkte till min syster dotters 1 års kalas. Busfröet fick massor av paket och god smörgåstårta bjöd dom på, sen inte minst den goda födelsedags tårtan:).
Efter kalaset, så åkte jag och älskling till hotellet som vi hade hyrt ett rum övernatten, det var ett fint mysigt rum och vi hade nog inget att gnälla över.

Det blev en underbar dag och kväll, tvyärr gick helgen för fort som vanligt. Vi behövde lite egen tid, jag och älskling:). Bilder på hotellrummet ska ni få se:)


























Det var lite bilder från hotellet och tyvärr har jag inga bilder från kalaset. Men kan säga efter denna helg, så blev jag förkyld och är nu hemma, med rinnande näsa och jag är hänging som tusan.
Här ska ni få en bild på en sjuk Anna. Man ska inte lägga in såna här hemska bilder på sig själv hihi.










Jag ska försöka att bli bättre på att skriva inlägg :).
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Sample Text

 
Blogger Templates