Pages

onsdag 29 september 2010

Finlandskryssning





















Då ska man berätta om helgen som var med finlands kryssning och fest för min älskling, som helgen innan hade fyllt 30 år:)
Jag åkte tåget upp till Linköping och bytte till en buss till Stockholm, allt kändes bra och man var lite nervös.










Tänkte faktiskt inte berätta så mycket om resan allmänt, den var underbar:). Jag och älskling hade en egen hytt och fick lite egen tid med varandra också. Jag åkte med min pojkvän och hans familj, så vi fick trevliga stunder. Var italinsk tema på båten och shower med tenorer.
Vi stannade några timmar i Helsingfors och blev en utflykt på stan, så några bilder som ni ska få se:). Var en fin stad och massa fina byggnader, jag tog kort på saluhallen där vi gick in och massor av andra ställen.










































Man åt buffe ena kvällen och två frukostar, men blev inte mycket sömn på denna resa och nästa gång blir det ingen frukost.












Plus med båten: fin hytt, skön stämning i baren och nattklubben, frukosten.
Minus: Buffen, servicen, dyrt, inga musik fria barer.







Tror inte jag vill skriva mer öppet om resan nu:). Men den var skit bra och trevligt sällskap.
Nu blir det snart att sova godnatt mina läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Sample Text

 
Blogger Templates