Pages

tisdag 7 oktober 2014

Guess armband och necessär

I somras, så var jag inne på en webbshop vid namn http://www.boozt.com och där har de massor av roligheter som tex. kläder, smycken och skor, m.m.

De har märket GUESS och det var ju kärlek i första ögonkastet. Men ack så dyrt märke, men ville skämma bort mig själv så slog till på två saker från de märket. Om man nästan gått ner 35 kg, så måste man ju fira med något nytt.

Armbandet är i gammalrosa färg, med svart i sig och en fin rosett, med nitar omkring sig. Såg den på en modeblogg och visste när jag såg den att den ska jag ha i mitt hem.



Den kom hem i en fin påse och jag hade den på midsommarafton och passade så himla bra till midsommarklänningen. Lägger in dessa bilder, så man se hur snyggt armbandet är och i midsommar hade jag ett vitt nitläder armband som också är köpt från samma webbshop, men från ett annat märke.



Köpte också en liten gullig och exklusiv necessär, med en vit och en grå sida, sen med GUESS märke på ena sidan. Den är nästan för fin att använda, så den står på en byrå som en inredningsdetalj.



Om man ändå hade mer pengar, så hade man kunnat köpa mer av märket och speciellt väskorna för de är så himla fina. Men en dag så blir det nog mer från GUESS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Sample Text

 
Blogger Templates