Pages

söndag 26 maj 2013

Städ dag


Jodå idag har det varit en städ dag och så att man fått träningsvärk i benen, mest av att springa till tvättstugan.

Nu tar man lugnt och fundera på om man ska köpa en förhöjningssockel till tvättmaskinen, för idag när jag duscha så blev badrummet ett stort badkar med vatten på golvet. Men efter det rensa jag golvbrunnen och hoppas det blir bra nu till sambon ska duscha. Så tror en sån där sockel är bra både för vattenskadors risk och för ryggen. Men ska kolla på blocket om det kommer ut någon här i närheten, så kan man ju få den billigare annars kostar de 800 kr.

Luktar så underbart när det är städat och min kvalster allergi är lugn, så det är underbart. Plus att det regnar så gräs allergin är lugn med.

Halsen har varit nu dålig i en månad och jag ger snart upp, men bra på dagen men värre på kvällen. Men börjar mig nästan vänja mig med tanken att må skit varje dag.

Nä nu borde man städa det sista.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Sample Text

 
Blogger Templates