Pages

söndag 7 februari 2010

Helg

Då var det helg och snart slutar den *suck*.

I fredags var min syster och hennes dotter, och hälsa på:) Blev lite pratstunder och mys med världens underbaraste flicka.

Sen på lördagen, var vi och handla:). Jag visste inte att de hade öppnat Netto, där så blev att kolla in det lite också, jag kom ut med 4 st trosor och sen blev det lite mer.





































Sist och minst blev det Willys och handla:)
Hitta två böcker som, jag ska läsa till min svenska uppgift.
Men blir den vänstra som, jag läser först och sen den andra.
Har fyra böcker på gång:) Har svårt att sluta föra en bok, men läst hela helgen, så en har jag läst ut.






Men nu ska jag, gå och duscha. Skolan imorn gått folk.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Sample Text

 
Blogger Templates