Pages

fredag 19 februari 2010

Astmatest

Nu har man kommit ihåg att man har en blogg.

Är en redig slarver flicka, som aldrig skriver.

Men nu ska vi skriva om mitt Astmatest.

Nästan hållit på med detta över två veckor, det ska blåsas morgon och kväll.

Jobbigt och, jag tycker inte det går så bra som jag hade viljat:(.

På tisdag ska jag till doktorn igen och, få mitt svar. Det ska bli skönt att få det gjort. Man är lite nervös faktiskt.

Annars så har man pluggat som en galning, därför det inte blir så mycket skrivet här.

Jag har "sportlov" nästa vecka eller hemstudier som det heter på komvux.

Har massor av läxor och mest i svenskan. Men går fort när man väl börjar, är ju det att man ska börja med det också hihi.

Hänt mycket nytt i livet och jag mår bra:) Men lite privat får man vara.

Men nu får det räcka att skriva för idag..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Sample Text

 
Blogger Templates